Wyróżnienie w konkursie Męski Blog Roku Men's Health 2017
Wyróżnienie w konkursie Męski Blog Roku Men's Health 2016
Mateusz Kobus - Blog

Obserwuję, a później o tym piszę.
Nie mam boga, polityki i idei.

Miły koleś czy Dupek? Za czym tęsknią kobiety?

Zwiń to zdjęcie

kobus_avatar

Współczesny świat wydaje się już na tyle mały, a zarazem dynamiczny, że zarówno kobiety jak i mężczyźni prześcigają się w klasyfikowaniu potencjalnych partnerów. Zanim padnie pierwsze „cześć” – chcemy wiedzieć o sobie wszystko: wykształcenie, rozmiar prezerwatywy, praca, znajomi, ostatni związek, grubość push-upu? Wypytujemy znajomych, przekopujemy fejsa i karmimy się informacjami, zatracając przy tym zdrowy rozsądek. Kobiety zaczęły otwarcie mówić o upodobaniu do określonych typów mężczyzn – a mężczyźni zaczęli wymyślać coraz bardziej podstępne sztuczki, aby stać się ich ideałami.

Posiadamy więc fajnie wyrzeźbione brzuchy, wyczesane brody, miodowe timberlandy oraz przeświadczenie, że jak będziemy mieli wyjebane, to będzie nam dane. Szukamy szybkich, gotowych schematów, na to, aby być fajnym i ciekawym. Wyzbywamy się wrażliwości – bo przyjęliśmy za pewnik, że bycie grzecznym chłopcem nie jest atrakcyjne. Nie zastanawiamy się jacy jesteśmy, ale jacy być powinniśmy. Udajemy, obiecujemy i zwodzimy – zakładamy maski.

I świadczą o tym wiadomości, które dostaje zarówno ja, jak i Wyrafinowany Gentleman.

Faceci otwarcie pytają o to JACY MUSZĄ BYĆ, aby zainteresować sobą kobietę. A kobiety? Narzekają, że nie są z facetami, z którymi chcieliby być lub płaczą, że faceci przed którymi chętnie ściągnęłyby majtki, nie są nimi zainteresowani.

I ja się kurwa pytam, o co dziś w tym wszystkim chodzi?
Za czym tęsknimy i czego, a raczej kogo tak naprawdę chcemy?

wg_avatar

Gentelmana?

Każda kobieta marzy o facecie, który należy do grupy  zwanej Gentleman’ami. Niewątpliwie, facet z zasadami potrafi rozbudzić w kobiecie chęć do głębszego rozwinięcia relacji. Zacznijmy od tego kim jest w/w typ faceta? Nie, nie jest to facet, który przepuszcza kobietę w drzwiach, za tym kryje się dużo więcej. Definicji co prawda znajdziemy wiele, jedne kobiety stwierdzą, że Gentleman’em jest facet, który posiada luksusowy samochód, inne powiedzą, że ten który nosi garnitury, a jeszcze inne wskażą romantyka. Gentleman – facet, który potrafi sprawić, aby kobieta roześmiała się do łez, zapewnić świetne towarzystwo, ugotować kolacje, zainteresować rozmową, wyczuć na co kobieta ma ochotę, podchodzić do kobiety jak do damy, zapewnić bezpieczeństwo,  być czułym, grzecznym itp. Oczywiście nie myślcie, że Gentleman to sztywniak, który jedzie schematami, jest to taki sam facet jak każdy inny, tylko posiada inne podejście do wielu spraw. Popełnia błędy – jak każdy, lecz potrafi je naprawić. Gentleman musi przejmować inicjatywę- wołasz kelnera, żeby ona nie musiała tego robić, w ten sposób uświadamiasz ją, że może na tobie polegać, czuć się bezpiecznie i komfortowo. Gentleman pokaże kobiecie świat z innej strony, potrafi przenieść miłosne sceny z filmów na swoje spotkania.

Dupka?

Ten typ faceta jest mniej lubiany. Jeżeli dupek jest cwany – przetrwa, natomiast jeżeli głupi – w końcu wpadnie. O ile dupek różni się od Gentlemana, o tyle, również potrafi sobą oczarować kobietę. Przeważnie typ krętacza, którego ciężko wyczuć, ponieważ potrafi dobrze grać kogoś kim nie jest. Dupki mają zdolność do prześwietlania męskich ideałów kobiety, po czym to wykorzysta. Liczy się tylko ze swoim zdaniem – typowy egoista. Z mojego doświadczenia wiem, że wiele, wiele, ale to naprawdę wiele kobiet lubi prostacką pewność siebie jaką reprezentuje dupek, podniecają się faktem, że nie zważa na konsekwencje, jest arogancki, uważa się za “lwa salonowego”. Kobiety są mu potrzebne dla spełnienia swoich potrzeb, stawia swoje zadowolenie ponad wszystko. Oczywiście, niektórym kobietom może się to podobać – facet dominujący, może być odbierany za samca ALFA. Niekoniecznie dupek to typ kobieciarza, natomiast na pewno wybierze własne szczęście w skrajnych sytuacjach. Jeżeli jedyną zaletą faceta jest demon seksu – uciekaj gdzie trawa jeszcze nie urosła.  Jednorazowy seks z dupkiem, jest fajny do czasu, dlatego nie sugeruj się opowiadaniami koleżanki, która uprawiała seks w samochodzie, że było wspaniale- on zamoczył a ona dalej będzie jedną z wielu.

kobus_avatarA niestety – kobietom szybko zachodzą oczy lovką, szczególnie po kilku sympatycznych rozmowach i idącą za tym jakością penisa. I nie ma znaczenia czy facet z zasadami zerżnie ją w luksusowym hotelu na dziesiątym spotkaniu czy już na drugim pewny siebie, nieprzewidywalny dupek weźmie ją od tyłu na tylnej kanapie swojego samochodu. Dlatego zapamiętaj moja droga – o mężczyźnie nic nie powie Ci kilka fajnych kolacji i głębokość wsadu. Przykro mi. Bo widzisz, dobre wrażenie, to często za mało, aby móc przewidzieć kim ta osoba okaże się w przyszłości. Tutaj potrzeba czasu i prawdziwych doświadczeń, a nie idealizowania na poziomie zafascynowanej piętnastolatki. Dlatego upij gnojka, aby zobaczyć jak się zachowuje i co mówi, gdy nie jest w stanie powiedzieć Ci tego co chcesz usłyszeć. Każ mu lecieć w nocy po paczkę tamponów i zobacz czy będzie potrafił wyjść poza strefę własnego komfortu. Odcedź sos z jego ulubionych kotletów i tłumacz się niezdarnym „myślałam, że to ziemniaki” i sprawdź jak bardzo się wkurwi.

I to samo się tyczy Ciebie, kolego.

Przełącz na mecz, gdy leci jej ulubiony serial i zjedz jej ulubiony jogurt, po to, aby przekonać się czy potrafi ustąpić i dać coś od siebie. Obserwuj jej zachowanie na imprezach i wśród przyjaciół- zobacz co i kto jest dla niej ważny. Nazwij ją idiotką, kiedy odcedzi „ziemniaki” i sprawdź jak i czy łatwo wybacza.

To konieczne, ponieważ partnera można prześwietlić i naprawdę poznać tylko w skrajnych sytuacjach. Dlatego przestańmy tęsknić i wymyślać, i zacznijmy myśleć jak ludzie dojrzali – dojrzali emocjonalnie. Bo co Ci po jego seksownym spojrzeniu, air maxach i kilku małych modnych tatuażach, kiedy przyjdzie podetrzeć Ci dupę na starość? Dlatego zastanów się.

Jak chcesz być traktowana?
Jak chcesz, aby on traktował siebie?

To najważniejsze pytania jakimi powinniśmy się kierować zanim zdecydujemy się na pierwsze “kocham Cię” i “obiecuję”. I tu nie ma miejsca na półśrodki – musicie być pewni po to, aby partner stał  się  gwarancją waszych niedzieli, a nie sobotnich nocy.

Jeśli chcesz być po prostu kochana, bo to gwarantuje bezpieczeństwo i stabilną przyszłość – to będziesz chciała, aby partner był w stosunku do Ciebie szczery, lojalny i empatyczny. I znajdziesz taką osobę, każdej nocy będzie otulała Cię takim samym pocałunkiem jakby robiła to po raz pierwszy. Osobę, która pokaże jak przyjemny może być taniec w deszczu i jak wiele może znaczyć zwykłe „tęskniłem”. Lecz niestety, bycie z taką osobą na dłuższa metę Ci nie wystarczy, ponieważ ilość cukru jaka będzie płynęła z jego starań zacznie Cię mdlić. Na dłuższą metę żadna osobowość nie wytrzyma słodko pierdzącej bajki – poczujesz się stłamszona, a co za tym idzie ograniczona do tego stopnia, że zatęsknisz za tym czego aktualnie nie posiadasz – przeciwnie skrajnych emocji. Ludzie już tak niestety mają i rozwinąłem tą myśl we wpisie pt. „Dlaczego szczęśliwi ludzie zdradzają?„.

I wtedy atrakcyjny okaże się ten, który nie będzie pytał – a stawiał przed faktem dokonanym, serwując intrygującą nutkę niepewności, ale także emocjonalny rollercoaster. I właśnie z tego powodu kobiety częściej uśmiechnął się ku temu jedynemu, który jest niedostępny i nie goni (bo chce być goniony) – odrzucając przy tym dziewięciu miłych śmieszków, którzy się za nią uganiają. I tutaj wyłania nam się obraz zrównoważonego egoisty, który uporem będzie stawiał na swoim i dodawał waszym relacjom odpowiedniej pikanterii. I to jest pociągające, ponieważ kobiety kochają karmić się emocjami – tak samo mocno, jak być uwodzone przez zdecydowanych i pewnych siebie gości, którzy widzą poza nimi trochę odrębnego świata. Dziś atrakcyjna stała się niezależność i idące za nią zaufanie. Niezależność, która nie tłamsi jak „miłosne związki”, pełne zazdrości, ograniczeń (wynikających ze strachu przed utratą) i niesłusznych pretensji, które są odzwierciedleniem kompleksów drugiej osoby.

Jak więc jak znaleźć zdrową równowagę pomiędzy miłością i oddaniem ciepłego misia, a pociągającym i tajemniczo intrygującym samcem?

wg_avatar

Zdrową równowagę znajdziemy, wtedy gdy zdamy sobie sprawę z wartości posiadania osoby, która nas kocha i szanuje. Druga osoba będzie dla nas idealna, tylko pod wpływem prawdziwej miłości. Wypaczone ideały wiążą się z rozczarowaniami. W związku można wiele razem zdziałać, tylko trzeba cały czas chcieć! Patrząc tylko i wyłącznie na swoje potrzeby, zamykamy chęć do wyjawienia potrzeb przez swojego partnera, z nierozłącznej pary, ludzie stają się sobie obcy. Faceci lubią udawać, ba kochają! Dowartościowują się faktem, oszalenia kobiety na swoim punkcie, czują się wtedy lepsi.

kobus_avatar

Dlatego ważne jest, aby jak najszybciej dojrzeć i zrozumieć jak próżne jest szukanie ideałów i partnerów, którzy w obecnej chwili wydają się atrakcyjni/modni. Z biegiem lat i liczbą nieudanych związków, ludzie zaczynają to rozumieć i nie chcą tracić już więcej czasu na próżną nadzieję, życie złudzeniami i tęsknotę za niedoścignionym. Nie trzeba być otwartym jak drzwi kościoła w niedzielę – wystarczy przestać szukać gotowych brylantów i dać sobie szansę na znalezienie diamentów, które dużo łatwiej oszlifować.

Rozejrzyjcie się dookoła – być może macie już w ręku diament – być może jest to wasz partner, któremu nawet nie dajecie szansy. Być może ma oponę (zamiast sixpaka jak ten przystojniak z siłowni, którego niedawno poznałaś), nie ma wyczucia stylu (jak koleś na studiach przy którym siedzisz), ale za to ma wszystkie inne cechy, które okażą się bezcenne w twojej późniejszej (stabilnej/dojrzałej, bo pozbawionej młodzieńczego pożądania) przyszłości. Przestańcie wzdychać do na pozór fajnych ludzi – którzy mogą obiecać Wam wszystko, tylko po to, aby się Wami zabawić i po wszystkim kazać spieprzać do zdradzonego partnera. Myślcie przyszłościowo i bądźcie realistami – bo każde związki prędzej czy później tracą blask – i rozprawiałem o tym tutaj.

Czas jest bezwzględny i weryfikuje.
Ludzie zmieniają priorytety, dostosowują się do aktualnych okoliczności i potrzeb. Z wiekiem zaczynamy cenić sobie stabilność i przestajemy gonić za tym co kiedyś wydawało atrakcyjne. Dlatego nie traćcie więc czasu i dążcie do zdefiniowania własnego szczęścia – skupcie się na osobach, które traktują Was tak, jak same chciałyby być traktowane, bo tylko wtedy przed Wami wyłoni się ta jedyna i wyjątkowa osoba, która jest w stanie uszczęśliwiać Was zarówno dobrym sercem jak i porządnym rżnięciem na dywanie.

Powodzenia.

Wpadnijcie na fanpage Wyrafinowanego Gentelmana!

„Zmartwione niebo, potrzebuje czegoś zielonego by zasnąć w nocy
Dążąc wyżej, żyjemy niespokojnie, ale to ty i ja
Widać jesteśmy odcieniem wyznaczającym ścieżkę
Prawdziwe dzieło sztuki, nie jest rzeczą którą możemy zmienić
Dążymy wyżej
Żyjemy niespokojnie, ale to ty i ja
Starał się zachować nasze kolory
Między liniami, między liniami
Ale trudno narysować emocje
W niespokojnych głowach, między liniami…”

 

Komentarze

Autorem zdjęcia jest: Whitney

Polecane wpisy

Dzień dobry

Jestem Mateusz, a to miejscu, w którym dzielę się przemyśleniami i poglądami - często kontrowersyjnymi, ale z poczuciem humoru oraz autoironią. Mam dość wyrachowane, ekstremistyczne spojrzenie na to wszystko czym osacza nas dzisiejszy świat. Obserwuję ludzi, bo robią rzeczy o jakich nawet mi się nie śniło. Róbcie zatem to co robicie, a ja później o tym opowiem.

Więcej na Facebook:

The Best of:

Sorry. No data so far.

Wszelkie prawa zastrzeżone.
Żaden z tekstów zamieszczonych na tej stronie nie może być kopiowany, publikowany,
reprodukowy i wykorzystywany w jakikolwiek sposób bez zgody autora.

Miły koleś czy Dupek? Za czym tęsknią kobiety?

kobus_avatar

Współczesny świat wydaje się już na tyle mały, a zarazem dynamiczny, że zarówno kobiety jak i mężczyźni prześcigają się w klasyfikowaniu potencjalnych partnerów. Zanim padnie pierwsze „cześć” – chcemy wiedzieć o sobie wszystko: wykształcenie, rozmiar prezerwatywy, praca, znajomi, ostatni związek, grubość push-upu? Wypytujemy znajomych, przekopujemy fejsa i karmimy się informacjami, zatracając przy tym zdrowy rozsądek. Kobiety zaczęły otwarcie mówić o upodobaniu do określonych typów mężczyzn – a mężczyźni zaczęli wymyślać coraz bardziej podstępne sztuczki, aby stać się ich ideałami.

Posiadamy więc fajnie wyrzeźbione brzuchy, wyczesane brody, miodowe timberlandy oraz przeświadczenie, że jak będziemy mieli wyjebane, to będzie nam dane. Szukamy szybkich, gotowych schematów, na to, aby być fajnym i ciekawym. Wyzbywamy się wrażliwości – bo przyjęliśmy za pewnik, że bycie grzecznym chłopcem nie jest atrakcyjne. Nie zastanawiamy się jacy jesteśmy, ale jacy być powinniśmy. Udajemy, obiecujemy i zwodzimy – zakładamy maski.

I świadczą o tym wiadomości, które dostaje zarówno ja, jak i Wyrafinowany Gentleman.

Faceci otwarcie pytają o to JACY MUSZĄ BYĆ, aby zainteresować sobą kobietę. A kobiety? Narzekają, że nie są z facetami, z którymi chcieliby być lub płaczą, że faceci przed którymi chętnie ściągnęłyby majtki, nie są nimi zainteresowani.

I ja się kurwa pytam, o co dziś w tym wszystkim chodzi?
Za czym tęsknimy i czego, a raczej kogo tak naprawdę chcemy?

wg_avatar

Gentelmana?

Każda kobieta marzy o facecie, który należy do grupy  zwanej Gentleman’ami. Niewątpliwie, facet z zasadami potrafi rozbudzić w kobiecie chęć do głębszego rozwinięcia relacji. Zacznijmy od tego kim jest w/w typ faceta? Nie, nie jest to facet, który przepuszcza kobietę w drzwiach, za tym kryje się dużo więcej. Definicji co prawda znajdziemy wiele, jedne kobiety stwierdzą, że Gentleman’em jest facet, który posiada luksusowy samochód, inne powiedzą, że ten który nosi garnitury, a jeszcze inne wskażą romantyka. Gentleman – facet, który potrafi sprawić, aby kobieta roześmiała się do łez, zapewnić świetne towarzystwo, ugotować kolacje, zainteresować rozmową, wyczuć na co kobieta ma ochotę, podchodzić do kobiety jak do damy, zapewnić bezpieczeństwo,  być czułym, grzecznym itp. Oczywiście nie myślcie, że Gentleman to sztywniak, który jedzie schematami, jest to taki sam facet jak każdy inny, tylko posiada inne podejście do wielu spraw. Popełnia błędy – jak każdy, lecz potrafi je naprawić. Gentleman musi przejmować inicjatywę- wołasz kelnera, żeby ona nie musiała tego robić, w ten sposób uświadamiasz ją, że może na tobie polegać, czuć się bezpiecznie i komfortowo. Gentleman pokaże kobiecie świat z innej strony, potrafi przenieść miłosne sceny z filmów na swoje spotkania.

Dupka?

Ten typ faceta jest mniej lubiany. Jeżeli dupek jest cwany – przetrwa, natomiast jeżeli głupi – w końcu wpadnie. O ile dupek różni się od Gentlemana, o tyle, również potrafi sobą oczarować kobietę. Przeważnie typ krętacza, którego ciężko wyczuć, ponieważ potrafi dobrze grać kogoś kim nie jest. Dupki mają zdolność do prześwietlania męskich ideałów kobiety, po czym to wykorzysta. Liczy się tylko ze swoim zdaniem – typowy egoista. Z mojego doświadczenia wiem, że wiele, wiele, ale to naprawdę wiele kobiet lubi prostacką pewność siebie jaką reprezentuje dupek, podniecają się faktem, że nie zważa na konsekwencje, jest arogancki, uważa się za “lwa salonowego”. Kobiety są mu potrzebne dla spełnienia swoich potrzeb, stawia swoje zadowolenie ponad wszystko. Oczywiście, niektórym kobietom może się to podobać – facet dominujący, może być odbierany za samca ALFA. Niekoniecznie dupek to typ kobieciarza, natomiast na pewno wybierze własne szczęście w skrajnych sytuacjach. Jeżeli jedyną zaletą faceta jest demon seksu – uciekaj gdzie trawa jeszcze nie urosła.  Jednorazowy seks z dupkiem, jest fajny do czasu, dlatego nie sugeruj się opowiadaniami koleżanki, która uprawiała seks w samochodzie, że było wspaniale- on zamoczył a ona dalej będzie jedną z wielu.

kobus_avatarA niestety – kobietom szybko zachodzą oczy lovką, szczególnie po kilku sympatycznych rozmowach i idącą za tym jakością penisa. I nie ma znaczenia czy facet z zasadami zerżnie ją w luksusowym hotelu na dziesiątym spotkaniu czy już na drugim pewny siebie, nieprzewidywalny dupek weźmie ją od tyłu na tylnej kanapie swojego samochodu. Dlatego zapamiętaj moja droga – o mężczyźnie nic nie powie Ci kilka fajnych kolacji i głębokość wsadu. Przykro mi. Bo widzisz, dobre wrażenie, to często za mało, aby móc przewidzieć kim ta osoba okaże się w przyszłości. Tutaj potrzeba czasu i prawdziwych doświadczeń, a nie idealizowania na poziomie zafascynowanej piętnastolatki. Dlatego upij gnojka, aby zobaczyć jak się zachowuje i co mówi, gdy nie jest w stanie powiedzieć Ci tego co chcesz usłyszeć. Każ mu lecieć w nocy po paczkę tamponów i zobacz czy będzie potrafił wyjść poza strefę własnego komfortu. Odcedź sos z jego ulubionych kotletów i tłumacz się niezdarnym „myślałam, że to ziemniaki” i sprawdź jak bardzo się wkurwi.

I to samo się tyczy Ciebie, kolego.

Przełącz na mecz, gdy leci jej ulubiony serial i zjedz jej ulubiony jogurt, po to, aby przekonać się czy potrafi ustąpić i dać coś od siebie. Obserwuj jej zachowanie na imprezach i wśród przyjaciół- zobacz co i kto jest dla niej ważny. Nazwij ją idiotką, kiedy odcedzi „ziemniaki” i sprawdź jak i czy łatwo wybacza.

To konieczne, ponieważ partnera można prześwietlić i naprawdę poznać tylko w skrajnych sytuacjach. Dlatego przestańmy tęsknić i wymyślać, i zacznijmy myśleć jak ludzie dojrzali – dojrzali emocjonalnie. Bo co Ci po jego seksownym spojrzeniu, air maxach i kilku małych modnych tatuażach, kiedy przyjdzie podetrzeć Ci dupę na starość? Dlatego zastanów się.

Jak chcesz być traktowana?
Jak chcesz, aby on traktował siebie?

To najważniejsze pytania jakimi powinniśmy się kierować zanim zdecydujemy się na pierwsze “kocham Cię” i “obiecuję”. I tu nie ma miejsca na półśrodki – musicie być pewni po to, aby partner stał  się  gwarancją waszych niedzieli, a nie sobotnich nocy.

Jeśli chcesz być po prostu kochana, bo to gwarantuje bezpieczeństwo i stabilną przyszłość – to będziesz chciała, aby partner był w stosunku do Ciebie szczery, lojalny i empatyczny. I znajdziesz taką osobę, każdej nocy będzie otulała Cię takim samym pocałunkiem jakby robiła to po raz pierwszy. Osobę, która pokaże jak przyjemny może być taniec w deszczu i jak wiele może znaczyć zwykłe „tęskniłem”. Lecz niestety, bycie z taką osobą na dłuższa metę Ci nie wystarczy, ponieważ ilość cukru jaka będzie płynęła z jego starań zacznie Cię mdlić. Na dłuższą metę żadna osobowość nie wytrzyma słodko pierdzącej bajki – poczujesz się stłamszona, a co za tym idzie ograniczona do tego stopnia, że zatęsknisz za tym czego aktualnie nie posiadasz – przeciwnie skrajnych emocji. Ludzie już tak niestety mają i rozwinąłem tą myśl we wpisie pt. „Dlaczego szczęśliwi ludzie zdradzają?„.

I wtedy atrakcyjny okaże się ten, który nie będzie pytał – a stawiał przed faktem dokonanym, serwując intrygującą nutkę niepewności, ale także emocjonalny rollercoaster. I właśnie z tego powodu kobiety częściej uśmiechnął się ku temu jedynemu, który jest niedostępny i nie goni (bo chce być goniony) – odrzucając przy tym dziewięciu miłych śmieszków, którzy się za nią uganiają. I tutaj wyłania nam się obraz zrównoważonego egoisty, który uporem będzie stawiał na swoim i dodawał waszym relacjom odpowiedniej pikanterii. I to jest pociągające, ponieważ kobiety kochają karmić się emocjami – tak samo mocno, jak być uwodzone przez zdecydowanych i pewnych siebie gości, którzy widzą poza nimi trochę odrębnego świata. Dziś atrakcyjna stała się niezależność i idące za nią zaufanie. Niezależność, która nie tłamsi jak „miłosne związki”, pełne zazdrości, ograniczeń (wynikających ze strachu przed utratą) i niesłusznych pretensji, które są odzwierciedleniem kompleksów drugiej osoby.

Jak więc jak znaleźć zdrową równowagę pomiędzy miłością i oddaniem ciepłego misia, a pociągającym i tajemniczo intrygującym samcem?

wg_avatar

Zdrową równowagę znajdziemy, wtedy gdy zdamy sobie sprawę z wartości posiadania osoby, która nas kocha i szanuje. Druga osoba będzie dla nas idealna, tylko pod wpływem prawdziwej miłości. Wypaczone ideały wiążą się z rozczarowaniami. W związku można wiele razem zdziałać, tylko trzeba cały czas chcieć! Patrząc tylko i wyłącznie na swoje potrzeby, zamykamy chęć do wyjawienia potrzeb przez swojego partnera, z nierozłącznej pary, ludzie stają się sobie obcy. Faceci lubią udawać, ba kochają! Dowartościowują się faktem, oszalenia kobiety na swoim punkcie, czują się wtedy lepsi.

kobus_avatar

Dlatego ważne jest, aby jak najszybciej dojrzeć i zrozumieć jak próżne jest szukanie ideałów i partnerów, którzy w obecnej chwili wydają się atrakcyjni/modni. Z biegiem lat i liczbą nieudanych związków, ludzie zaczynają to rozumieć i nie chcą tracić już więcej czasu na próżną nadzieję, życie złudzeniami i tęsknotę za niedoścignionym. Nie trzeba być otwartym jak drzwi kościoła w niedzielę – wystarczy przestać szukać gotowych brylantów i dać sobie szansę na znalezienie diamentów, które dużo łatwiej oszlifować.

Rozejrzyjcie się dookoła – być może macie już w ręku diament – być może jest to wasz partner, któremu nawet nie dajecie szansy. Być może ma oponę (zamiast sixpaka jak ten przystojniak z siłowni, którego niedawno poznałaś), nie ma wyczucia stylu (jak koleś na studiach przy którym siedzisz), ale za to ma wszystkie inne cechy, które okażą się bezcenne w twojej późniejszej (stabilnej/dojrzałej, bo pozbawionej młodzieńczego pożądania) przyszłości. Przestańcie wzdychać do na pozór fajnych ludzi – którzy mogą obiecać Wam wszystko, tylko po to, aby się Wami zabawić i po wszystkim kazać spieprzać do zdradzonego partnera. Myślcie przyszłościowo i bądźcie realistami – bo każde związki prędzej czy później tracą blask – i rozprawiałem o tym tutaj.

Czas jest bezwzględny i weryfikuje.
Ludzie zmieniają priorytety, dostosowują się do aktualnych okoliczności i potrzeb. Z wiekiem zaczynamy cenić sobie stabilność i przestajemy gonić za tym co kiedyś wydawało atrakcyjne. Dlatego nie traćcie więc czasu i dążcie do zdefiniowania własnego szczęścia – skupcie się na osobach, które traktują Was tak, jak same chciałyby być traktowane, bo tylko wtedy przed Wami wyłoni się ta jedyna i wyjątkowa osoba, która jest w stanie uszczęśliwiać Was zarówno dobrym sercem jak i porządnym rżnięciem na dywanie.

Powodzenia.

Wpadnijcie na fanpage Wyrafinowanego Gentelmana!

„Zmartwione niebo, potrzebuje czegoś zielonego by zasnąć w nocy
Dążąc wyżej, żyjemy niespokojnie, ale to ty i ja
Widać jesteśmy odcieniem wyznaczającym ścieżkę
Prawdziwe dzieło sztuki, nie jest rzeczą którą możemy zmienić
Dążymy wyżej
Żyjemy niespokojnie, ale to ty i ja
Starał się zachować nasze kolory
Między liniami, między liniami
Ale trudno narysować emocje
W niespokojnych głowach, między liniami…”

 

Komentarze

Powrót na stronę główną