Wyróżnienie w konkursie Męski Blog Roku Men's Health 2016
Mateusz Kobus - Blog

Obserwuję, a później o tym piszę.
Nie mam boga, polityki i idei.

Czego uczy nas Dziki seks?

Każdy z nas kieruje się instynktem, wewnętrzną motywacją i pragnieniami, które mają bezpośredni wpływ na nasze życie i podejmowane przez nas decyzję - zwłaszcza te związkowe. Może warto poznać te schematy i uświadomić sobie jak prości w obsłudze są ludzie. Dzięki temu wiedzielibyście dlaczego kłamiemy i krzywdzimy. Dlaczego nudzą nam się stałe związki i po co wkładamy łapę w majtki dopiero poznanych osób. Dziś znajduję odpowiedź na te pytania - i jestem zaskoczony, że była tak blisko...

Dlaczego kobiety się puszczają?

Może pora zrzucić kurtynę milczenia i zacząć otwarcie porozmawiać o kobiecej niewierności? Bo faceci równie często tracą wiarę w kobiety, które opowiadają o wspólnym życiu, a następnie ściągają majtki przed facetami, których nawet nie lubią. Czy kobiety faktycznie dziś dzielą się na te, które nie wiedzą czego chcą i te, które chcą, ale nie wiedzą czego? Dlaczego kobiety się sypią i po co zmieniają fajnych facetów w szare smutne, kanapowe kalafiory?

Dlaczego mężczyźni oglądają filmy pornograficzne?

Kobiety nie chcą uwierzyć, że porno ogląda 99% mężczyzn, a 1% stanowią niewidomi. Pora więc wyjaśnić, że 20 minutowe golenie Twojego miśka, to przede wszystkim Twoja niepojęta naiwności. Czy da się i jak sprostać męskiemu popędowi? Gdzie prowadzi i jakie granice jest w stanie przekroczyć? Czy powinnaś zacząć się martwić męską dłonią w męskich gaciach? Pogadajmy o seksie... o seksie w ogóle i z samym sobą!

Miły koleś czy Dupek? Za czym tęsknią kobiety?

Kobiety zaczęły otwarcie mówić o upodobaniu do określonych typów mężczyzn - a mężczyźni zaczęli pytać jakich sztuczek należy użyć, aby być bliżej ich ideałów. I ja się pytam - o co w tym wszystkim Wam chodzi? Za czym tęsknią babki, które narzekają, że nie są z facetami, z którymi być powinny? Dlaczego faceci przed którymi chętnie ściągnęłyby majtki, nie są nimi zainteresowani? Kogo tak naprawdę chcemy? I z kim tam naprawdę będziemy?

Dlaczego samotnym matkom tak trudno znaleźć faceta?

"Szukam i szukam recepty na życie? Facetów? Brak facetów? Sama nie wiem. Jestem samotną matką. Mam 24 lata i codziennie zastanawiam się co jest nie tak z facetami (a może z kobietami), którzy wystrzegają się samotnych matek jak ognia. Spotykasz takiego, spotykacie się, przechodzicie do tej intymnej sfery życia i nagle facet mówi po trzech miesiącach, że niczego nie może obiecać. Śmiać się czy płakać, sama nie wiem?"

2016.

Jeśli mógłbym się przechwalać, że w niespełna rok udało mi się osiągnąć/przebić, to na co współcześni (znani) blogerzy pracowali 2-3 lata, to mogę uważać się za kogoś, aż nad to wyjątkowego? Po co mi te wszystkie statystyki i lajki? Jakie wyzwania Kobus stawia sobie dalej? Gdzie zabiorę Was w 2017 roku? I czy będą z tego dzieci?

Czego kobiety oczekują w łóżku?

Żyjemy w czasach, w których każą nam wierzyć w wolność seksualną. I o ile facet opowiadający o swoich doświadczeniach seksualnych, zostanie w uznaniu poklepany po plecach, to kobieta już nie - bo w moment zostanie poddana niesprawiedliwej społecznej ocenie i ostrej krytyce. Zamknęliśmy kobiecą seksualność w klatkach, a mimo to wciąż oczekujemy od niej śmiałości i wyuzdania. Pora udowodnić, że twój penis, to za mało, abyś mógł uważać się za dobrego kochanka.

Dlaczego mężczyźni po czasie przestają się starać?

Ludzie mają tendencję do starania się o siebie tylko w okresie docierania do zawartości swoich majtek - i chwilę po. Później uważają bycie ze sobą za tak oczywiste, że przestają o siebie zabiegać. Kończą się miłe słówka i rozumienie się bez słów. Statystyczne związki trwają 3 lata, a później czar pryska i pozostaje zastanawiać się, gdzie się miało oczy. Co zrobić, aby partnerowi się nie odwidziało? Czy możliwe jest uniknięcie przyzwyczajenia?

Czego mężczyźni oczekują w łóżku?

Ostatnio usłyszałem, że faceci są prości w obsłudze, bo wystarczy ich dobrze nakarmić i umiejętnie złapać za jajka. Chyba coś w tym musi być - zwłaszcza kiedy bierze się pod uwagę fakt, że Bóg dał nam mózg i penisa, ale tylko tyle krwi, aby zasilić jedno albo drugie. Więc czy dobre rżnięcie, to pierwszy punkt w instrukcji obsługi faceta? Być może, ale czy to taka prosta sprawa? Na co należy zwrócić uwagę, aby spełnić seksualne samcze oczekiwania?

Gdzie poznać fajnego faceta?

Kobus, powiedz mi gdzie można poznać normalnego, fajnego faceta? Wszystko egzemplarze na jakie trafiam to istna porażka…
I nie dziwie się, bo faceci dzisiaj nie są idiotami i doskonale wiedzą co mają Ci powiedzieć, aby w krótkim czasie wycierać swoje interesy w twoją pościel. Wiedzą jakie mają mieć stanowisko na dany temat – dzieci, rodziny, związku i innych aspektów, które kobiety uważają za ważne i słuszne. Czy każdy facet to oszust? Czy każdemu zależy tylko na seksie? Jak i gdzie znaleźć tych najprawdziwszych, normalnych? Posłuchaj...

Powrót na stronę główną