Wyróżnienie w konkursie Męski Blog Roku Men's Health 2016
Mateusz Kobus - Blog

Obserwuję, a później o tym piszę.
Nie mam boga, polityki i idei.

Skończ powtarzać „jakoś to będzie” – dorośnij.

Większość z nas sprowadza poczucia szczęście do trzech rzeczy - zdrowia, miłości i pieniędzy. I niezależnie od tego co mamy, to i tak narzekamy. Każdy ma wybór - chcesz mieć fajny związek? Znajdź mądrego partnera. Chcesz mieć fajną pracę? Nie przestawaj się uczyć. A tymczasem? Młodość między 20, a 30 rokiem życia przeciekaliśmy za ciuchami i przesraliśmy na podglądaniu życia innych. Do kogo masz więc pretensję? Skończ pierdolić i weź odpowiedzialność za swoje życie... i miej nadzieję, że jeszcze nie jest na to za późno na fajną przyszłość.

Dlaczego twoje związki są chujowe?

Jeśli nie wychodzi Ci w związkach, to głównie dlatego, że wciąż je sobie komplikujesz... z nudów. I nie istotna jest dla Ciebie prawda, ale to w co wierzysz. A wierzysz w różne rzeczy - m.in. w to, że on będzie wiedział jak ma się zachować, co ma Ci powiedzieć i jak ma złapać Cię za dupę. Czy tyle Ci wystarczy, aby nie dobijać się od fiuta do fiuta? Co wiedzą mężczyźni, a czego nie mówią kobiety?

Czego uczy nas Dziki seks?

Każdy z nas kieruje się instynktem, wewnętrzną motywacją i pragnieniami, które mają bezpośredni wpływ na nasze życie i podejmowane przez nas decyzję - zwłaszcza te związkowe. Może warto poznać te schematy i uświadomić sobie jak prości w obsłudze są ludzie. Dzięki temu wiedzielibyście dlaczego kłamiemy i krzywdzimy. Dlaczego nudzą nam się stałe związki i po co wkładamy łapę w majtki dopiero poznanych osób. Dziś znajduję odpowiedź na te pytania - i jestem zaskoczony, że była tak blisko...

Dlaczego kobiety się puszczają?

Może pora zrzucić kurtynę milczenia i zacząć otwarcie porozmawiać o kobiecej niewierności? Bo faceci równie często tracą wiarę w kobiety, które opowiadają o wspólnym życiu, a następnie ściągają majtki przed facetami, których nawet nie lubią. Czy kobiety faktycznie dziś dzielą się na te, które nie wiedzą czego chcą i te, które chcą, ale nie wiedzą czego? Dlaczego kobiety się sypią i po co zmieniają fajnych facetów w szare smutne, kanapowe kalafiory?

Dlaczego mężczyźni oglądają filmy pornograficzne?

Kobiety nie chcą uwierzyć, że porno ogląda 99% mężczyzn, a 1% stanowią niewidomi. Pora więc wyjaśnić, że 20 minutowe golenie Twojego miśka, to przede wszystkim Twoja niepojęta naiwności. Czy da się i jak sprostać męskiemu popędowi? Gdzie prowadzi i jakie granice jest w stanie przekroczyć? Czy powinnaś zacząć się martwić męską dłonią w męskich gaciach? Pogadajmy o seksie... o seksie w ogóle i z samym sobą!

Miły koleś czy Dupek? Za czym tęsknią kobiety?

Kobiety zaczęły otwarcie mówić o upodobaniu do określonych typów mężczyzn - a mężczyźni zaczęli pytać jakich sztuczek należy użyć, aby być bliżej ich ideałów. I ja się pytam - o co w tym wszystkim Wam chodzi? Za czym tęsknią babki, które narzekają, że nie są z facetami, z którymi być powinny? Dlaczego faceci przed którymi chętnie ściągnęłyby majtki, nie są nimi zainteresowani? Kogo tak naprawdę chcemy? I z kim tam naprawdę będziemy?

Dlaczego samotnym matkom tak trudno znaleźć faceta?

"Szukam i szukam recepty na życie? Facetów? Brak facetów? Sama nie wiem. Jestem samotną matką. Mam 24 lata i codziennie zastanawiam się co jest nie tak z facetami (a może z kobietami), którzy wystrzegają się samotnych matek jak ognia. Spotykasz takiego, spotykacie się, przechodzicie do tej intymnej sfery życia i nagle facet mówi po trzech miesiącach, że niczego nie może obiecać. Śmiać się czy płakać, sama nie wiem?"

2016.

Jeśli mógłbym się przechwalać, że w niespełna rok udało mi się osiągnąć/przebić, to na co współcześni (znani) blogerzy pracowali 2-3 lata, to mogę uważać się za kogoś, aż nad to wyjątkowego? Po co mi te wszystkie statystyki i lajki? Jakie wyzwania Kobus stawia sobie dalej? Gdzie zabiorę Was w 2017 roku? I czy będą z tego dzieci?

Czego kobiety oczekują w łóżku?

Żyjemy w czasach, w których każą nam wierzyć w wolność seksualną. I o ile facet opowiadający o swoich doświadczeniach seksualnych, zostanie w uznaniu poklepany po plecach, to kobieta już nie - bo w moment zostanie poddana niesprawiedliwej społecznej ocenie i ostrej krytyce. Zamknęliśmy kobiecą seksualność w klatkach, a mimo to wciąż oczekujemy od niej śmiałości i wyuzdania. Pora udowodnić, że twój penis, to za mało, abyś mógł uważać się za dobrego kochanka.

Dlaczego mężczyźni po czasie przestają się starać?

Ludzie mają tendencję do starania się o siebie tylko w okresie docierania do zawartości swoich majtek - i chwilę po. Później uważają bycie ze sobą za tak oczywiste, że przestają o siebie zabiegać. Kończą się miłe słówka i rozumienie się bez słów. Statystyczne związki trwają 3 lata, a później czar pryska i pozostaje zastanawiać się, gdzie się miało oczy. Co zrobić, aby partnerowi się nie odwidziało? Czy możliwe jest uniknięcie przyzwyczajenia?

Powrót na stronę główną